belleetrebelle.blogg.se

Dagar i Poitiers

Adress och telefon

Kategori: Allmänt

Jag har numera skaffat ett franskt mobilnummer och lärt mig min adress. Here comes:

Kajsa Pålsson
Cité Universitaire Descartes, logement C167
11 rue Raoul Follereau
BP 627 - 86 022 Poitiers Cedex
la France

telefon: +33 652 800 980
 
Ibland tar mobilen inte emot sms från Sverige så om jag inte svarar på ett sms har jag inte fått det. Man kan inte heller helt lita på att mina sms kommer fram... Men prova gärna! Däremot verkar det alltid fungera att ringa och eftersom detta abonnemang har billiga priser till Sverige - ring ett par signaler så ringer jag upp sen. 

Men radera inte mitt svenska nummer. Det existerar fortfarande i Sverige och jag tänkte återuppväcka det när jag flyttar hem igen.

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: